dissabte, d’agost 18, 2007

Matcot

Ei!

Res tu, que això s'acaba ja! Divendres (per fi!) ja torno cap a casa, oeoeoe!! I és que l'estiu no és pas per treballar, no és humà! i més amb la calda que hi fot aquí, i les temptacions que tens d'anar a la platja! Mira, avui us poso un vídeo que vaig gravar fa uns dies a la platja!



Sí tu, juguen a pales! però és que aquí són uns putus viciats a les pales! Hi juguen molt i molt i tenen pales pro! Fins i tot hi ha zones de la platja dedicades exclusivament a que la gent jugui a pales!! I en diuen matcot, que de fet es veu que no vol dir ben bé res... i per no parlar de la sorollada que foten, que no et deixien dormir a la platja, jeje!

I res, que la cosa ja s'acaba per aquí! Ara és allò d'acomiadar-se i agafar una bona taja :) I això, que divendres agafo un vol que em portarà, després de fer parada al bonc aeroport de Milà, a casa!! oeoeoeoe:)

Doncs això, que no estic molt xerraire, així que us deixo una foto que vaig fer els primers dies i em va fer gràcia, jeje! I res tu, que ja ens veurem per Vila o per BCN o per on sigui :) Fins ara!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

doncs jo tp estic xerraire :p, prefereixo ke ens veiem i ens explikem algo tot prenent unes birres. Aviam si quan estiguis per aqui et deixes veure!
Salut! i Bon viatge!

Anònim ha dit...

EI Hola Fèlix!!, ara feia dies que no mirava el blog (amb perdó, però no has currat massa aquest cop, eh? ;p) suposo que estaves ben enfeinat. Jo ara estic per aquí Trieste a una escola i tbe torno aquest divendres, igual ns veiem al uroport, jo arribo a la nit per aixo, tot i que amb el barullo que hi ha tots aquests dies per allà la feina serà veure la maleta.....
bueno, doncs a veure si, com diu lo kaín, quedem algun dia per fer unes birres i ens expliquem tot plegat.

Bona tornada!

Anònim ha dit...

Oe, oe, oe, oe.....

Pau Cervera ha dit...

Uaaaaaaaaaaaaaaalça, que diria el G, amb qui avui he quedat a l'fnac per anar a dinar al qq. De fet, ara sóc al seu despatx, he vist la seva tesi taxista i ara aniré al meu antic despatx a rescatar el pobre Homer Simpson, que l'altre dia, amb les presses, me'l vaig descuidar. De pas em despediré de l'Antonio, mentre prego perquè no es posi massa emotiu i em demani el número de mòbil i un peto als llavis. El que em sap greu de debó és no haver-me despedit com cal de la jefa, és a dir: amb un "ara sí que no entenc res..." dit amb la veu impostada, però com si no anés per ningú, mentre els de la camisa blanca arribaven al lloc dels crits i no es decidien a qui endur-se fins que passava l'Au fent saltirons dignes d'un tsunami tot canturrejant All the things you are mentre mirava una relació de dispersió que se n'anava a infinit com k^(3/2) i pensava si ara que el Ferran Adrià no els havia donat taula no fora més bona idea fer-se una esferificació completa de tot el seu tronc i reduir les extremitats a una simple pertorbació que està per sobre del cut-off.

En resum: que quan arribis a la península, quan tota la Vila se n'hagi refet i els damnificats es queixin ja només per costum, quan la setmana vinent, vull dir, faci bo i no plogui, quan el Tonirtltslts estigui a casa seva i al resguard del foc, quan el Guillem hagi buidat la bossa de ja fa una setmana i hagi tenyit tots els mitjons roses blancs de roig rosa, quan el Marc hagi tornat de Gijon amb l'espasa de l'Elrond i quan potser jo ja m'hagi donat d'alta a internet i el Jan hagi decidit amb quina quedar-se; quan estiguem tots preparats per tornar-hi, penseu a avisar-me per fer un dinar tots junts, abans no desapareguem tots durant un temps, com el Guadiana, i potser no ens tornem a trobar fins que tinguem disset o divuit fills il·legitims i un parell o tres dels de tota la vida.

mendu ha dit...

Be tu, aixo ja s'acaba... ja m'he acomiadat de tothom i ara recolliré els trastos del despatx i cap a casa a acabar de fer burrucracies i demà el vio de tornada!

Doncs sí, a veure si fem un dinar-fnac-tipex un dia d'aquests! Jo però no crec q baixi a la uni fins el 12 de setembre... pau, quan comences la feina nova? Bé, i si no pot ser un dinar, un sopar segur que cau! Caurà igual que cau l'espuma (tipex) d'una franziskaner a gracia ;)

fins aviat!

per cert marc, jo tb arribo dema a la nit! a les 22.30 en teoria, pero ja vurem com van els retards i les maletes, buff!

mendu ha dit...

ei, que paha? ja soc a casa!! oleole:) així que ara, ja ens veiem per aqui! fins aviat:)

Pau Cervera ha dit...

Jo començo el dia 3, el mateix dia que la Carmen torna de Helsinki. A veure si li perden la maleta, que rima amb teta i així el Guillem i tu us poseu contents com un portaguixos davant unes químiques angelicals de primer o de segon i unes biologues de postres. Però no barrejem més camps semàntics que sinó ja sabem com acabarem: com la Josefina, que cada cop que es posava a pensar s'adonava que hi ha maneres més facils de fer una o que no pas amb un canuto... encara que també es necessita un canuto, ben mirat...

Suposo que la insolació afecta a tothom per igual, però que possiblement els meus cabells fan una espècie d'efece hivernacle o potser canvien localment la conductivitat i generen plasmons que s'exciten col·lectivament com no van fer ahir els seguidors del fungolt, excepte el Cruyf, que ara és escriptor, com el Terry Benables (es deu escriure aproximadament així).

Susanyoro... (namica!)

Isaac ha dit...

a veure quan tornes a explicar coses de tel aviv!