dissabte, de desembre 02, 2006

Els 3 Tenors

Dijous passat vaig anar a sopar a Rehovot (mmmh! un entrecot boníssim al Milano) amb uns amics que tinc allà, i em vaig quedar a dormir a casa un d'ells pq l'endemà volíem fer una excursió i marxar a primera hora. Un paiu m'havia recomanat d'anar a un lloc a una horeta en cotxe de Rehovot on hi ha una ciutat subterrània de quan els Macabeus (de fet aquí el macabeu no és una varietat de vi, sinó una cervesa:p i un equip de bàsquet! jaja:) s'amagaven dels Romans...

Total, q ens vam llevar a les vuit del matí (si tu, no paro de matinar els caps de setmana, això no em farà bé!) amb la intenció d'anar a llogar un cotxe... però és clar, hi ha la cosa aquesta del sabbath que vol dir q tot tanca a partir de divendres al migdia... i clar, si llogàvem el cotxe no el podíem tornar fins diumenge al matí, però resultava que tampoc el podíem tornar per motius que ara fa mandra explicar :p ... total, q al no poder llogar un cotxe, vam decidir anar-hi en taxi, com uns senyoritus! (de fet, els taxis no són gaire car(t)s, i com q érem 3 de fet ens sortia més barat q llogar el cotxe!) A més, el taxista (quin gran gremi el dels taxistes!) era un friki de la hòstia! el tio, no sé perquè, em parlava en francès! i jo amb el meu gavatxu cutre l'anava contestant com podia, fins q va decidir parlar en castellà el puta!! jaja, jo allà patint i el tiu parlava castellà! en fi... total, q a mig camí ens diu "us importa que posi música?" i posa un cassette atrotinant dels tres tenors! jaja, quin riure! i el tiu anava cantant!! Boníssim! I bé, vam arribar, després de dubtar durant uns minuts de l'existència i de l'interès del lloc... però al final va resultar xulíssim!

Era un parc natural, anomenat Beit Guvrim - Maresha, i hi havia doncs un munt de coves i d'excavacions d'un antic assentament de gent de fa més de 2000 anys! impressionant! Us poso algunes fotos:

Columbari... veneraven els coloms i després se'ls jalaven! ja ho deia l'obèlix...


També feien oli, i es que aquella zona està plena d'oliveres!

I res, després de unes 4 horetes voltant, i de perdre'ns pel mig d'un camí on hi deia Firing risk. Entrance forbidden que el canadenc anglo-parlant que anava amb nosaltres digues que esperava que s'haguessin equivocat amb l'us de l'anglès perquè segons ell el risc de firing volia dir aquí risc de que algú ens disparés! però no, va resultar ser risc d'incendi (ho va veure al cartell en hebreu! uff!) ... quin yuyu, jeje:p


Arbre desolador al mig del camí per on ens vam mig perdre

I res tu, tot molt bé! Després de tornada cap a Rehovot, un parell de Guiness i Sherut de tornada cap a Tel Aviv!

I demà cap a treballar que ja és diumenge! Però a la tarda me'n vaig a l'aeroport que arriben la meva germana i el seu xicot!!

Records a tots i fins molt aviat!!

18 comentaris:

Anònim ha dit...

A veure: tu de qui cobres de la UB o de l'Altair?

mendu ha dit...

de l'associació de taxistes anònims:p

Anònim ha dit...

mes aviat els taxistes semblen l'agencia del mossad dedicada a controlar als extrangers. Si ho penses no es tant descabellat... desde luegu jo mai me n'he trovat a un que em doni conversa en frances, o fins i tot en Catala! Tu vols que et segrestin o algu! Mira que ficar-se per caminatxus de mala mort. Despres de la visita al Kyriat Belz, ja et va avisar algu, i tu dale. Apa cuida't!

Anònim ha dit...

Castells, el Flx gairebé que cobra de la UB el mateix que d'Altair; és a dir: zero. La culpa és dels becaris insurrectes i comunistes que pretenen tenir un contracte laboral, els molts fillsdeputàààà. Sort que naltros li donem sempre part del nostre berenar, que encara està en estat de creixement ossi. Crec que la part més afectada són els parietals i el frontal, d'on la neurona fa mans i mànigues per trobar lloc i adaptar-se als nous modes normals de vibració. De fet, va bé, perquè per banyar-se al mart mort, aguantes a més profunditat, alhora que també pots dedicar-te a projectar cops de cap contra hom com jo mateix, que segurament sóc dels que més s'ho mereixen (encara que també sóc dels que més entrepà acaba donant-li i, conseqüentment, dels que en menja menys). També he de dir que a la Josefina li agradaven els capullus amb el cap ben gros, i ho deixo aquí perquè me'n vaig a menjar alguna cosa.

mendu ha dit...

pau, guarda-me'n una mica!

Anònim ha dit...

Altair?
que hi te a veure?
tu no ets de per aqui oi?
Investigant he trovat que ...

Anònim ha dit...

Nens, vull compartir amb vosaltres l'ultim encàrreg que hi tingut de la meva jefa. Són uns comentaris sobre una presentació.

Textualment, diu així:

"Hola Alba,

Propostes, si pots ho comentes amb ells, ho esperem primer parlar amb elMiquel el dilluns"


Seguidament diu coses com esborra la pàgina 33, afegeix una diapo a tal lloc...

De la part que està en negreta: què enteneu que he de fer?

a) no fer res i esperar a dilluns
b) comentar-ho amb algú (ells ?)
c) plorar

Anònim ha dit...

per c) sempre hi ha temps, i pots fer-ho igualment si ho necessites;) Potser el mes educat seria respondre


Hola Jefa,
Comentaris, si pots reescrius que s'entengui amb vosaltres, ho no donis al pit al teu fill mentre m'escrius i beus sanMiquel en dilluns.

per cert. Cantes?

Anònim ha dit...

jajajajajaja !!!!

Guillem !!! M'ha encatat !!!! Jo no m'en surtiria !!!!! El millor d'aquestes frases és que tenen tan poc sentit que encara que les reodenis i facis les n combiancions possibles, mai tenen sentit !!! BRUTAL !!!

Sí, canto: www.corliedercamera.cat

D'on ho has tret?

Fèlix, seriosament: ho has configurat perquè haguem d'entrar DOS cops el codi? O m'he de preocupar?

Anònim ha dit...

Guillem no Alba potser clar del tot no, però segur com pocs! Jefa reunió meva amb també posdoc jo també entendre on, no com, sinó perquè nousé, 14.30h i més 19.30h i sort paus fer tampoc massa clar fins i tard.

Verificación de la palabra: dephap?

Anònim ha dit...

eh, mendu! que no dius res? Pel que fa al Pau, no entenc que vols transmetre. A part de defenestrar a la teva jefa i a l'au(pobra deu estar anyorada)... pobre Marc!. Pots fer un resum? Ara que hi penso, el Landau no era jueu? Mes que res per la coincidència... encara és viu? Si no a veure si localitzes la seva tomba i ens envies una foto.
fins arap

Jan Brugues ha dit...

El landau no se si estara viu (ho dubto) pero la pregunta interessant es, tindra alguna neta???

Guille ha dit...

com es nota que alguns estem de pont. Aqui no escriu ni el sant pare de la neta del Landau, es a dir el seu fill que tambe es diu Landau.
Per cert mendu, quina mena d'amics tens a Rehovot???

Anònim ha dit...

Jeje. Doncs sí, de pont. O, jo encara hi diria més: Dupont.

Per tranquilitzar el Guiller, quan tornis a BCN podràs gaudir del fred, també. :P Això si no has adaptat la teva epidermis al nou clima i amb la capa extra ja fas. Jo tinc els dits mig glaçats (no tant com el cor, doncs hi ha gent bastant decepcionant corrent pel mon, però això ja és una altra història), i intento passar-me el fred a base de tallats nº14 de la máquina del Setem.

El Flx té tanta poca activitat en aquest segon blog, que penso que el molt cabró potser vindrà amb la tesi ja acabada. Per Tutatis!, digues alguna cosa, que ja comences a semblar l'Otger-Guadiana. Com a mínim el Jan treu el cap (bé, treu alguna que altra cosa, de tant en tant) per parlar-nos de netes de físics il·lustres amb descendència de fenotips agradables i calents.

Així que em despedeixo urgentment perquè m'he de posar les mans sota el cul, per prevenir l'amputació prematura, i només em queda per dir que espero que tu no t'hagis emprenyat, com de costum :-) i que el Jan hagi pres seny d'una vegada, tot i que això últim és més difícil que entendre de què collons parla el Penrose.

Anònim ha dit...

Fèlix, tio, que t'han sagrestat? Que no et deixen parlar? Que t'han tancat a una habitació i no et deixen sortir fins que fagis fet no sé quantes trasnformades de F? O és que t'has trencat els dits??

Va, home, digues alguna cosa... Que no ho veus que trobem a faltar les teves històries?

PD: confessa-ho, si us plau: has posat que s'hagi d'entrar el codi dos cops...

mendu ha dit...

no, encara sóc viu:p

he tingut un cap de setmana llarg i intens (ja veureu ja...) ... però no sé quan tindré temps d0'anar-ho posant al blog... a veure si demà puc penjar alguna part:p

el word verification demostra que ets mig lisdexica, jeje:p la xica no deu haver-ho aconseguit mai, com q sempre canvia les lletres de les paraules als mails;) (no sé si llegeix el blog, però a veure si la pico, jeje!)

ala!

Anònim ha dit...

Ei, petit: la Xica només et llegeix a tu; és a dir, només llegeix els articles teus però no els comentaris.

Fèlix, em sap molt greu que no puguis venir a sentir l'oratori... ÉS UNA MERAVELLA. BACH ÉS DÉÚ. ÉS BRUTAL !!! És tant al·lucinant com cada dia que ho treballes hi trobes una cosa nova i interessant !!!!! És tan fort que fos capaç d'escriure aquesta música tant bella, tan profunda, tan propera al text i a l'hora pogués jugar amb missatges diferents amb els fugats !!!! Pffff !!! És tan fort !!!
En fi, paro perquè no acabaria mai de benerar-lo.

Anònim ha dit...

Cast, no paris, m'agradaria saber si nomes ho dius per dir o es veritat el que dius de bach :D