dissabte, de juny 16, 2007

Frigo, the noisy fridge

Uepa!!

què tal, com estem? Mira, ara tinc una estoneta morta (ja fa una horeta que he tornat de dinar... sí, són les dues del migdia!! és que dinem a les 12 h (hora local, ossia , a les onze a Catalunya!), i vaig a explicar-vos la història (o histèria) de la nevera...

Doncs això, que diumenge passat quan vaig arribar, al final per allà les vuit o nou del vespre (diria, ja sembla que facin tants dies, que no me'n recordo gaire!) que em vaig quedar sol al pis vaig començar a notar una presència al pis. No era ben bé un esperit, a que els esperits se suposo que han de són silenciosos... era més aviat un inquilí sorollós... la puta nevera!! una nevera de fa mil anys, amb més pols i greix i merda acumulada a totes les seves superfícies lliures (a les no lliures he preferit no mirar;)! Quina sorollada, mare de déu! Sort però que la nit anterior havia dormit unes 3 hores (a les 4 de la matinada ens llevàvem per anar a l'aeroport!), i estava completament mort del cansament... així que vaig decidir compartir pis amb el sorollós nou company... però per allà les 12 h, quan vaig tancar el llum, vaig notar que allò era insuportable... així que després de donar mil voltes i tal, vaig decidir anar a baixar el termòstat per veure si s'apagava la nevera i podia conciliar el son... Així vaig poder dormir bastant bé fins per allà les 4 de la matinada que va tornar a engegar-se... sort que estava mig zombie i vaig poder continuar dormitant fins al matí...

Però allò no podia continuar així... l'endemà, després de parlar amb la dona que em lloga el 'pis', vaig decidir prendre mesure... Aquí us poso una foto d'on va dormir la nevera la primera nit (noteu que només la primera nit:)




I res, que per allà la una de la matinada, després de no poder dormir i de que el trucu de l'almendrucu de baixar el termòstat no funcionés per més de mitja hora... vaig decidir seguir la idea del marit de la propietària... si voleu veure on és ara la nevera (espero que encara hi sigui;), mireu aquest vídeo que he fet, jeje:p (poca feina, sí, aquí els vespres són molt llargs:) pujeu el volum, que hi ha banda sonora, jeje:p a veure qui sap què és el que sona! (el marc ho sabrà segur, m'ho va passar ell;)





doncs sí, tu, la vaig portar fora de casa:p jeje! gairebé a peu de carrer, com aquell qui diu:) però vaja, és un barri tan mort que no hi ha problema, a més no li toca el sol pq queda, com veieu al vídeo, com un petit zulo ;)

Doncs res tu, que vagi molt bé i fins aviat!!

23 comentaris:

Anònim ha dit...

Ets el meu ídol !!!!!!

Anònim ha dit...

Jejejejeje

eres nevera
callejera,
tu sonido
mi gran martirio

Anònim ha dit...

jaja!!,.... quina sorollada paio!!, a veure si es queixaran els veïns i tot.... segur que el congelador o no funciona o està tot ple de gel, és lo que tenen aquestes neveres velles :D,
..per cert, la musica mola :)....
Bueno, ja niras explicant com va la teva relació amb la nevera....
salut!

Anònim ha dit...

Tiu, vaja amb la puta nevera. Jo l'hagués torturat abans, per això. Ja vas mirar dins a veure si hi era el Disney? Potser era ell que es queixava de que el seu mal ja té cura i ningú no el desperta...
Per cert, el R. Madrid està de visita a Tel Aviv. Suposo i espero que has anat a veure'ls. :P

Joan ha dit...

Crec que després d'haver vist aquest vídeo esgarrifós sobre el maltractament i tracte vexatori a una humil nevera sense ànim de fer mal a ningú, et posaré una denúncia al tribunal suprem. I enviaré una còpia de la denúncia al rajoy a veure si monta una mani.

mendu ha dit...

jeje!

pobra nevera? ja et fotré ja! encara estant allà fora la sento a la mala puta!!

i sí, ahir hi havia el putu madrid per aquí (a sobre va guanyar 8-0)... però me'n vaig assabentar quan ja estaven jugant:p (hagués anat a insultar-los, jeje:)

alekos ha dit...

NABERA:

1 Lloc (generalment un pou o una cavitat de la muntanya) on hom guardava o conservava neu.

- Pq no et compres una d'aquestes? Sembla un model silenciós...

2 Apartament, cambra, etc, molt freds.

- Aquesta és un altra. Si poses l'aire acondicionat a tope tot el pis serà una nevera i no necessitaràs nevera. Inconvenients: uns quants...

3 Refrigerador, especialment el d'ús domèstic dedicat a mantenir frescs aliments o begudes o refredar-los.

-Pobre nevera. A sobre que treballa dia I NIT per a q tu et beguis l'aigua fresca i que no t'intoxiquis vas tu i la fots fora de casa...

Guille ha dit...

ei canalla. Ets un exagerat! jo d'aquí estant no la sento :P

parlant de neveres, ja he tornat de DRS i sembla que se'ls hi ha espatllat la que tenien tot el dia engegada... fotia una calor de cullons amb aquella humitat, i les plantetes verdes... atxus! Ja em pica tot només de pensar-hi.

PD. per cert. Vas considerar desendollar-la durant la nit? XD

Anònim ha dit...

Flx, m'has deixat glaçat. Obviament, és innecessari comentar que la Josefina no tenia pas nevera perquè ho preferia tot molt calentó i no fa pas falta dir que el Napoleó tenia prohibit entrar al llit sense els mitjons: un de blau, un de blanc i un de vermell.

Dit això: prepareu-vos per al futur. D'aquí dalt estant, enmig de la boira, m'he quedat cec i només hi veig de color blanc, sense poder distingir el passat del present i equivocant-me ja des d'ara pel futur, però amb ganes tu. No hay mal que por bién no venga, i, com recorda el tonriririlrlrsts, no todo hombre errante anda perdido, encara que els cops de cap que et fots contra els fanals deixin ferida i llavors només quedi l'amistat. Però bé... què hem vingut a fer-hi aquí, sinó a equivocar-nos?

mendu ha dit...

sí, sí, molt de pobra nevera i coses per l'estil, però ningú m'ha dit encara de quina peli és la banda sonora!! jeje;) (el marc no val que respongui)

Isaac ha dit...

Ets un gran Felix, jajaja. Puta nevera, odio els sorolls que foten. Jo igual faig una foto a escala de la meva perque flipeu la nevera que tenim per 5 persones...

mua

Anònim ha dit...

Ai Flx, quan tornis em sembla que hi haurà novetats. Ahir vaig fer el que fa temps que penso que he de fer i no faig mai, i sembla que va resultar. Com a mínim, per part seva no tenen cap problema. Per part meva, tampoc, em fa il·lusió, però alhora tinc un sentiment de melancolia creixent. Però (i seguint els consells del meu pare, QUE RAAAARO), confirmo el que vaig dir ahir: què hem vingut a fer aquí sinó a equivocar-nos?

Algun mitjà per mantenir el contacte ja el trobarem, oi? Ni que sigui el qq. ;-)

Guille ha dit...

no ho sentiu? ... quin silenci tu! perqui una mica liats amb la burrocràcia per la tesis, i el paus que no se on para(avui). Quan tornes macu? ho dic per agafar vacances fins llavors. Discutir per 'nar al kiku o al tomàs eren mitja vida... l'altra meitat tant insulsa com sempre. Ja diràs!

a veure si en el proper video hi ha mes (OO).

mendu ha dit...

Osti guill! deu estar la cosa molt avorrida per allà... quin desert! torno a finals d'agost, però a la uni no hi penso anar fins passat l'11S (bé, si llegeixies abans faré un esforç i vindré, jeje:) ...

aquí hi ha tomàs ni quiuq, però tb sempre tenim el dilema d'on pillar el dinar;)

de moment estic bastant liadet amb feina... a veure si actualitzo però aviat q ja fa pena!

ala!

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord amb aquesta última afirmació. Això ja fa pena. No només perquè tu no actualitzis, que deus tenir feina, sinó perquè ni tant sols nosaltres hi diem ni ase ni bèstia. Això abans estava més concorregut, ja sigui en forma de baralles i consultoria free-soft amb la Cast o de bajanades diverses i variades. Tot plegat deu ser culpa de l'astenia primaveral.

També pot ser que els nostres cervells (en particular el meu, tu ja m'entens), no serveixin per als posts de blogs. O també pot ser que donat l'alt nivell youtuberal que s'estila, hom hagi apostat per un temps de relaxació major, en favor d'una gresca audiovisual de la millor collita, de les que es fan esperar: com la trobada imminent del Higgs o la pàgina del nanoflub, amdues fites històriques paradigmàtiques, dignes d'un dolmen paralelepídic del pretèrit 2001 que les commemori i les marqui com a esdeveniment històric, com el dia en que el tonirlts va donar una patada a un cotxe o com el dia que l'Ut va comprar tabac per primer cop, després de sis anys de fumar-se el meu i el del Guillerm, tabac que compravem a mitges perque voliem deixar de fumar, però que ens fumavem periòdicament i de forma contínua, de manera que no hauriem pogut entrar voluntariament al simulacre de viatge a Mart ni fent integrals de convolució amb els ulls tancats i tot esquivant els pols de la funció Zeta amb una corba de Jordan tancada i homotòpica a un punt (que ja triga a arribar). <- Aquest

I ara me'n vaig al bàsquet, a veure si em trenco la neurona que m'està curtcircuitant (intenteu escriure-ho tot seguit i sense tocar el backspace, valents) el lóbul parietal, com a algú que ja coneixem de sobres i que espero que no t'hagi mossegat via telefonia IP.

Com deia la Josefina, Nunca es tarde si la tita es buena. Tipex i apart.

Anònim ha dit...

Feli, publica un post, que t'anirà bé, home!

I recorda: ets lliure. Tot el que tens ho tens perquè ho mereixes --excepte (potser) el típex--, i ningú t'ha de tallar les ales, per molt imbècil que sigui aquest algú, i per molt que es pensi que és menys imbècil del que es pensa (allò de la paradoxa de si fos prou poc imbècil per saber que és imbècil, no seria imbècil), ni per molt que pensi que té alguna autoritat sobre el que tu decideixes.

I sinó, sempre pots enfilar-te dalt d'un arbre i utilitzar l'argument infalible del baró rampant: Doncs jo pixo més lluny!

Però per favort, no t'institucionalitzis!

Anònim ha dit...

Bé, com que no et veig prou estimulat, harué d'utilitzar amb tu la mateixa tàctica que tu utilitzaves amb el Marc. Si no fas un nou post et trobaràs l'inbox com la bandera del Japó. Guillerm ara que ja has dipositat, ajuda'm!

I recorda, si el Maragall pot dir el que li sembla, tu també. M'hauria agradat ser company de classe de la Monica Terribas, encara que aquesta afirmació em pugui costar la dignitat.

Guille ha dit...

ei, buenas! a totes les que us ho mereixeu! Al f., esperem amb candeletes i petards un nou relat delirant dels teus. De mentres anuncio el que el pau ja ha avançat(spoiler). HE DIPOSITAT, i m'he quedat més descansat que despres d'anar al WC en un dia de ressaca de kalimotxo. De passada, mira, us poso una cosa que vaig escriure als agraïments en un moment de lucidesa (cap allà les 4 de la matinada de dimarts) :

"Un brindis pel Pau, pel Jan, pel Toni, pel Jordi, pel Fêlix, pel Marc i per l'Otger. Per que l'amistat no es pot descriure amb paraules sense un café calent prenent el sol davant l'entrada de la facultat. I per que segurament teniu raó. La clau és sentir-se insatisfet continuament."

ANIMUS!

g

mendu ha dit...

ueis!!

pau, no pateixis que ja saps que fare:) i q fare el q em surti a mi de la punta del tipex, i no a qui nantrus ja sabem:)

i gui, felicitats tiu!! molt be!! ja tens data de lectura? encara no oi... osti, q no sigui entre el 3 i el 9 de setmebre eh! q men vai a menorca!! ole ole:)

a veure si faig un nou post aviat, q ja teniu rao q la cosa fot pena!! :)

records a tots i mercips!!

Anònim ha dit...

Volem un nou post, de la mateixa forma que el Marc vol una banda sonora d'una peli del Buster Keaton, o de la manera en que el Tonirlrlrlrts vol que no li diguin "jo a la gent com tu ja la conec", o com el Guillerm vol que el Torra s'adoni un dia que hi ha un mon exterior, més enllà de la pila d'informes ministerials, o com el Jan vol trobar un lloc per ballar (amb ba!, no amb fo!) tota la nit, o com el Tom Joad volia canviar les coses, o com el Fèlix vol que la seva relació amb la sotsdirecció (perquè està per sota del que hauria d'estar) fos millor que la dels Israelites bojos amb els Palestins tocats de l'ala, o com els del Quiqu volen saber quants dies seguits aguantarem aquest cop, o com el Parra vol que els bivectors populin per primer com les fantasies tipexials pels cervells encara verds dels alumnes hipertestosterònics recent arribats, que s'equivoquen a consciència cada dia i es fiquen a l'aula 5 buscant l'efimera visió d'un pit que treu el mugró per sota una aixella d'una noia amb uns tirants massa amples i massa poc tirants, que, a la vegada i per conservar el moment angular, fant que el que tiri de veritat sigui el teixit de cotó dels calçotets boxers que en aquest moment es voldrien slip i d'una talla menys, de la mateixa manera que qualsevol postdoc vol una taula i de la forma en que tot catedràtic vol poder i sabiesa, i no només entrades i cabells blancs, olor corporal rància i pantalons estripats, com totes aquestes persones que volen l'impossible, la fita utòpica, volem un nou post, per saber que estàs bé, que ets viu, cuejant, i que no has perdut el sentit de l'humor, per molt que te l'hagin vulgut manllevar d'una forma malaltíssa i malèvola, hipòcrita i incapaç, histèrica i ridícula com la d'un funcionari que deforma el seu cap perquè càpiga dins l'estanteria que li ha estat assignada des del monstre burrocràtic.

mendu ha dit...

interessant article.

Aviat espero escriure un nou post!! i ser més prolífic:p

Anònim ha dit...

Blooooooooooooooog!

(...)

Ups..., perdó.

Anònim ha dit...

Flx, com no facis un post, Històries de Tel Aviv tindrà menys visitants que el Nanoflub...