dimecres, de juny 13, 2007

Històries de Tel Aviv, versió 2.0

Hola a tudom!!

q tal, com va això? Bé, pels qui potser no ho saben, res, que torno a estar a tel aviv! Un parell i mig de mesos a passar calor... De fet ja vaig arribar el diumenge passat i tela tu! El vol bé, tenint en compte que el despertador havia sonat a les 4 del matí!! Això va fer q em passes l'estona dels avions dormitant:zzz I res, vaig arribar a l'aeroport de tel aviv sense cap problema, a mitja tarda.

Al sortir de l'avió va ser com entrar a l'infern... el pilot havia dit (em sembla, pq no sé que tenen els pilots d'avió, però mai els entens quan parlen) que a quarts d'onze del mati estaven a 30 graus a tel aviv... ara eren les 16.00, així q la cosa podia ser exagerada... i ho va ser! Com us deia, al sortir de l'avió, en el túnel aquell que et porta a l'aeroport (això és allò que en diuen finger? algú ho sap?) semblava que fos en una sauna finlandesa! I bé, després de fer cua (amb una família francesa explicant-me que si el paris sant-germain aquest any està fatal i que el barça malament tb... putes! no calia recordar-m'ho;) i passar els controls duaners (sense problemes, per sort) el Misha, el meu jefe d'aquí, estava allà esperant-me. Clar, a l'aeroport hi ha aire condicionat, però quan vam sortir al pàrquing a buscar el cotxe... era com estar al desert!! El cotxe va marcar 43 graus!! I l'endemà em van dir que la temperatura a l'ombra havia sigut d'entre 39 i 41 graus!!! i això al juny!! em pensava que moriria!! però em va dir que això passava alguns dies, que venia un aire del desert i q durant un o dos dies feia mooolta calor, però que en general no passava... I ara que ja hi porto uns dies, per sort, puc afirmar que es veritat. Fa calor, però es suportable (uns 28-30 graus) i a més als vespres s'hi esta força be, així que cap problema:))

I res tu, que amb tot això ja vam ser al pis... ui el pis, la de coses que us podria explicar! A veure si en faig fotos i les penjo! La primera impressiò va ser bastant... com dir-ho? decebent, suposo. Em pensava que seria diferent, però bàsicament és un estudi. Té una única habitació on hi ha el llit, un escriptori, un armari, un pseudo-sofà, una tauleta baixa i la cuina! I després a part hi ha el lavabo. Així tipus loft, però en cutre, jeje:p La cuina consta únicament d'una pica i dos fogons elèctrics (un dels quals no funciona). Bé, també hi ha un bullidor d'aigua (no se pq a mig món hi ha bullidors d'aigua!! me la suda a mi el bullidor d'aigua! deu ser q la fa servir el ferran adrià, er miyor cuiné der mong! per lu de bulli-dora... buff, no em feu cas;) Però tb té coses bones: hi ha aire condicionat i el llit és nou, gran i còmode:)

Bé, una altra cosa que hi ha és la nevera, però crec que es mereix un post apart, pq té molta història!! jeje:p

I bé, l'altre cosa del pis és que estava (bé, encara una mica;) moooolt i molt brut!! nius de pols i de greix per tot arreu! però mira, així m'he anat entretenint netejant aquests dies (si tu, vaia maruju!! però es que ho haurieu d'haver vist (ho haveu vist!!))

I tot això va ser diumenge passat. Dilluns ja vaig anar a la uni, i tota la setmana he estat bastant liat amb paperassa i amb coses del/pel pis... Ara ja tinc internet a casa, cosa que s'agraeix, i tb m'han deixat una tele i puc veure bricomania (va en seriu! el vaig enganxar l'altre dia a tve-internacional!)

Bé, no m'allargo més que sé que aquestes coses tan llargues costen de llegir senceres:p En resum ,que ja estic més o menys situat i que ja m'anireu explicant com us va tot per allà on sigueu!!! I ja penjaré fotos més endavant:)

Molts records i fins molt aviat!!!

16 comentaris:

Anònim ha dit...

uoooooooooo! soc el primer?!?!?! doncs res que no pensis que a madrid fa gaire mes fred, que aqui quan fa sol, es com posarse a una barbacoa. a mes aqui hi ha losantofilia que es molt pitjor que la calor, la bruticia i qualsevol altra cosa. Apa SALUT!!!

mendu ha dit...

tonir!!! què tal per getafe, que rima en gafe? ;) fins quan t'hi estaràs?

Avui niré a fer "rimember güen" del quiqu, ossia, niré a sopar a un japo:)

salut!!

Anònim ha dit...

Doncs hi seré fins el dia 1 de juliol (sort que el 18 de juliol ja no hi seré pq podriem acabar malament...)
Nyam nyam no puc ni recordar quant de temps fa que no menjo japo :S
Que vagi de gust!
I penja fotos!!! :p

Guille ha dit...

ara nem bé! Encara que tingui la boca plena, aprofito per saludar al tonir efusivament. Quines idees eh! això de treballar en plena regió de conflicte a getafe. l'altre cop no ho vas dir si hi havia fnac a telaviv. Jo el dilluns me'n vaig a lamanya, i quan li he dit al jefe (per veure si em financiava o que) m'ha dit... "doncs molt bé!". :'(

a veure si escric alguna parida sobre el node Dresden. Salut i deixa els polvos màgics f

Guille ha dit...

ei xixarel·los que Ullastrell te un alcalde d'esquerra! quina tangana que s'ha montat XD un regidor de CiU ha votat en blanc i els números no els hi han sortit... obviament no s'ho han près massa bé ni ells ni els amics del totxo que van d'independents que ja ho tenien tot lligat. Deunidó! democràcia en estar pur. A veure si apareixen cotxes cremats

mendu ha dit...

jaja, tela amb ullastrell:) a vila continuem anm els de sempre... almenys en minoria aquesta vegada...

Avui he nat a la platja hi tic de color vermell:p

tonir, ja farem uns quiqus al setembre! guille, podries portar-hi a dinar el tribunal de la tesi:p

ala, records, q demà és laborable aquí:(

Anònim ha dit...

Ei Fèlix !, que guai per Tel Aviv un altre vegada!, i que bé que te'n recordis dels vells amics, jeje!.
Doncs el tema bullidores d'aigua, no et passis, eh... que és un electrodomestic fantàstic . Mira , el Pep mateix el tenia a l'apartament de Irlanda. Va de conya per bullir arròs!
A Manresa a entrat un regidor de la plataforma, ningú entén com ha estat possible. Ni ells mateixos, que van ficar un pixamandurries per omplir la llista i ja l'han canviat per un militant de veritat. Mira coses paranormals passen a totes les cases. Però continua el tri-partit com des del 95...
Apa, siau!

mendu ha dit...

hola bípede!! que tal tiu, quant de temps! i parlant de temps... del pep fa mooolt que no en se res! em va dir l'eva que estava per alla molt be, amb un bona feina i aparellat:) peeep, si veus aixo digues alguna cosa!! :)

Anònim ha dit...

A reus tenim tripartit again com els ultims mil anys, que jo recordi... la novetat es el friki-elvis que ha tret representacio.
Abans que guanyes em keia simpatic pero ara es fa una mica pesat. Tanmateix si a mi se'm fa pesat no m'imagino als regidors que l'han de suportar cada dia, foteu-vos!!!
Em fa l'efecte que jo feia l'efecte gluo, ja que quan he marxat heu sortit disparats cadascu cap a un pais. Aviam si quan jo torni torneu tots :p

Boc Amat ha dit...

Hola Fèlix!!, deu n'hi do lo del pis tio. Almenys té un bon llit, això és important. Està ben situat per això?...
Bé, avui, despres de lo d'ahir no és un bon dia per fer bromes,... és una sort que estiguem lluny de casa, així no haurem d'aguantar les notícies.....
Bueno, ja aniràs dient algo.... que vagi bé!!

mendu ha dit...

calla calla... la veritat és que va ser maco mentre va durar. Amb el xit, el ramon i l'isaac vam fer un xat durant el partit i mira, així la pena es va anar passant millor... el xit anava retransmetent pq es veu q alla a finlandia feien el madrit per la tele (jo aqui veia el barça en un canal en hebreu, jeje;), i com q anavem desfassats per l'internet... res tu... l'any vinent:)

i el pis, ben situat... bé, et diré que està a l'últim carrer de tel aviv!! ossia, al quintu cony! pero vaja, com q la uni tb esta lluny hi puc anar caminant (15 minuts)

apa, vagi be tu tb!!

Anònim ha dit...

Deu n'hi do. Pel que expliques, el pis devia estar com la bossa del Guillem o la meva taula del despatx. Sobre el bullidor... més val no saber per a què l'utilitzava la Josefina, però ja et dic jo que no era pas per escalfar-li el frankfurt al Napoleó ni per fer-li els ous passats per aigua.

Pel que veig, el bloc s'ha converit en un forum de política regional. ;-)

Lamento lo del fungolt, però vaig poder dormir sense que el veí terrorista dels petards acabés amb tot el barri de Sant Andreu i m'he pogut aixecar ple de joia, fins que he arribat a la facultat i he vist que tenia un email de la jefa. Ara que m'havia fet a la idea que no calia pas que ens tornèssim a dir mai més res! Suposo que l'únic que passa és que està en un punt crític, i hi ha un slowing down amb un exponent força gran, per això contesta cada mil sis-cents anys, o quan s'alineen tots els planetes i Plutó. És a dir, que per aquí tot segeuix igual, que cada dia sona el despertador a la mateixa hora i que quan em llevo m'encamino sempre amb un café[1] a veure sortir la marmota per saber si aquest estiu serà calurós o molt calurós.

[1] Avui me l'he tirat per sobre just sortir de l'ascensor, però crec que al Quicu m'hi deixaran entrar igualment, per ser el seu segón millor client.

Anònim ha dit...

qui és el primer doncs?

alekos ha dit...

Hola Fèlix! Com van les mamell... vull dir, membranes per Tel Aviv? Has nat ja a Sel Asviv? Per aquí tot molt bé, més del que t'imagines, jejeje (en públic no t'ho puc dir), però sí t'informo de la victòria del R. Madrid a la lliga :P Demà portaré merengue als del despatx pq s'indigestin. Bé, fins molt aviat. Aquesta vegada piano no tens, oi? :(

mendu ha dit...

ei!

que cabron!! mira que teniu sort sempre eh! ostia, quina rabia, jaja:) pero vaja, l'any q ve no rascareu bola:p

i no, piano no en tinc aquesta vegada, llàstima:)

Anònim ha dit...

Tu no tens piano i jo no tinc ningú per anar al qq. Estem ben fumuts. M'hauré d'acontentar amb dinar sol i mirar els pits de les noies joves i brunes que passin per davant. No per res, sinó per muscular els músculs (muscular les frontísses d'un armari o la punta d'un llapís nº 2 no tindria gaire sentit) dels ulls, que sinó s'atrofïen de tanta estona mirant blocs de sonats i del Marc. Si es dóna la casualitat que no en passa cap, em veuré obligat per les circumstàncies a anar a l'fnac a comprar alguna cosa que necessiti. I si es dóna la circumstancia que la única que hi entra és l'Au, ja llegireu la notícia en algun diari sensacionalista: "Un hombre sobrevive dieciocho dias escondido en un bol de catsu don y lo primero que dice al salir es: "cafépostreoté", con un marcado acento oriental".