divendres, de febrer 01, 2008

Caution!

L'altre dia vaig anar a rentar roba al super (sí, sí, al super! és un d'aquests 24/7 que no tanquen, i tenen una bugaderia d'aquestes a monedes annexa)... i quan treia la roba de l'assecadora... mireu amb què em trobo!


Transcric:

REMOVE CLOTHES FROM DRYER AS SOON AS IT STOPS. THIS KEEPS WRINKLES FROM SETTING IN AND REDUCES THE POSSIBILITY OF SPONTANEOUS COMBUSTION.

Flipant no? M'agrada sobretot que diu "Reduces", és a dir, que igualment pot ser que se't comenci a incendiar la roba. Flipant;)

Doncs res tu, aquí s'acaba el cap de setmana... goita, com aquell qui diu el tercer cap de setmana ja! I res, dimecres a les sis del matí agafo un avió cap a Budapest perquè hi anem a una mena de congrés... bé, hi anem bàsicament a passar fred... ja us explicare:) de fet m'hi quedaré tota una setmana pq ho allargo i així em trobo amb la marta allà!

Apa doncs, que vagi bé i fins aviat! I ja ho sabeu, vigileu amb la combustió espontània de la vostra roba;)

24 comentaris:

Stasis ha dit...

Que putada!
Y si encima, sin querer, metes al gato en la lavadora puede acabar hecho cenizas!

:S

Nos vemos pronto!!!
Carlos

Unknown ha dit...

Si es que ja se sap que a aquesll pais la combustió espontania és una cosa que forma part de la vida de la gent. Joder ara s'entèn tot.

monRa69 ha dit...

millor no posis els calçotets...aixo podriaafavorir la combustio...

Anònim ha dit...

Combustió espontània?! La Josefina n'havia vist molts casos i se sentia culpable a la intimitat, sobretot quan el Napoleó li preguntava perquè havia tornat a canviar els llençols. Una pregunta: si rentes la roba un dissabte, la probabilitat augmenta? Ara entenc lo dels tirabuixons de les polseres (sí, les patilles, home!), actuen de parallamps i redueixen el risc (que és un joc de taula), això és com lo de l'arca perduda...

T'aconsello que t'enduguis la càmera sempre que vagis a fer la bugada; coneixent-te, potser et guanyes un Pulitzer.

Pel que fa aquí a Barcelona, no tenim pas risc de combustió espontània, però ens amenacen amb els perills d'agafar el metro o de passejar-nos pel Raval, i el pitjor: el de fracturar el vot de l'esquerra. Jo no puc ni dormir.

Un altre perill del que no parla ningú, però no per això menys important, és que el Carlos està acabant la tesi i pensa dedicar-se a la docència.

O que el Guillem després de desaparèixer de forma espontània, també, i no donar senyals de vida durant un mes, ahir ens envia un sms des de Washington per felicitar-nos el Carnestoltes. Sempre s'agraeix, en aquestes dates. ;-)

Anònim ha dit...

Ei!, deixeu-vos d'iPods i d'iJams i passeu-vos al grà de sorra.

mendu ha dit...

pau: troll! (guillem digues alguna cosa!)

Boc Amat ha dit...

Ei Hola Felix (o "el del los tirabuzones", com l'altre dia t'anomenaven per auquí).... si vols et puc enviar un paquet, força gros per cert, que aniria molt be per posar en aquesta assecadora... :DD ,.., a més, si te'l envio aquesta setmana, en vindria un altre de regal....¬¬
Bé, per aquí jau saps, sobreuvivint.... que vagi bé per Budapest!!
marc

Anònim ha dit...

Marc, pensa que sempre és molt millor sobreuviure que sotaeuviure... no ho vull ni pensar! I a tu que et van les bandes sonores, escolta't també el del Serrano, que t'agradarà (si no ho has fet, ja).

Flx, troll jo? Perquè? Per Goldstone!

Isaac ha dit...

Rentadores i tel-aviv, ja dos conceptes relacionats... tiu, d'aquí 3 setmanes vaig a egipte! si vols quedem a la frontera i ens fem un petonet! crec que serà un lloc molt romàntic!

Anònim ha dit...

Hola xicot!!!

Ja veig k tot deu anar així. Not deus poder fiar de cap màquina! Imagina't els forns! Es deuen incendiar cada dos per tres. No facis pas cap pastís de benvinguda... vés-ho a comprar tot, je,je!

Anònim ha dit...

Potser seria molt bèstia dir que tots els forns són elèctrics...

mendu ha dit...

uepa!

isaac: uala, q vagi molt be per egipte!! ostres, m'agradaria anarhi eh! pude mirem de ferhi alguna excursioneta mes endevant...

amparuuuu!: hola!! q tal? si tu, aixo dels electrodometics: caca! pero de forn no en tinc, nomes un microones, aixi q poca cosa puc fer, jeje:p

pau: bèstia! ;)

Anònim ha dit...

Ahir, abans de marxar del curro, per agilitzar la feina d'avui, vaig decidir enviar a imprimir una documentació (eren unes 50 pàgines). Com que sóc ecològic (jaja), vaig dir-li de posar dues pàgines per full i de fer la impressió amb l'opció Borrador Rápido, que vaig considerar que gastaria menys tinta. El problema és que la impressora no devia acabar d'entendre lo de rápido o jo no sabia el que era, perquè va començar a escopir fulls a tota la velocitat. En un quart d'hora vaig aconseguir el record de longitud de l'empresa que està en uns 1.90m. Vaig recollir tot el plec de fulls i vaig marxar cap a casa.

Avui veig amb satisfacció murphiana que el pdf que vaig imprimir no tenia numeració de pàgines, o sigui que estaré una bona estona entretingut.

Sort que és divendres.

Anònim ha dit...

Ahir, abans de marxar del curro, per aclarir unes idees de la tesi amb el meu cap, el Ricardo, vaig decidir que deviem parlar d'un par de detalls relacionats amb els electrons. Com que sóc intel·ligent (jaja), després de parlar-hi durant 10 minutos, vaig arribar a la conclusió de que el segón capítul de la meva tesi (de 3) estava tota construida a partir d'uns càlculs erronis. El problema en aquells moments va ser el seriós plantejament de què fer: recalcular tot el relacionat amb el capítul (temps x) o acceptar els resultats falsos con a correctes i oblidar-ho to. Així, amb aquest horrible dubte, vaig marxar cap a casa.

Avui, desprès d'arribar a la facultad amb la convicció de repetir tots els càlculs necessaris per ser un veritable físic, veig com els meus dits no em responen, i en lloc de escriure en el directori d'aquest capítol "rm *~" per destruir tots els fitxers que em feien nosa, escric "rm *".

Sort que és divendres.

monRa69 ha dit...

brillant ultim comentari.
em trec el barret

Anònim ha dit...

Carlos, tens sort que publico els meus posts sota CC. ;-)

Anònim ha dit...

Flx, el Tonirrlrlrltsl em comunica que s'ha acabat Las Uvas, ja en tenim un altre a la secta. Que t'haurem d'esperar molt a tu? ;-)

Volem una nova historieta de Les Aventures Encara Més Extraordinàries del Massagran!, que estic més aburrit que un alumne estàndard en una classe del Parra.

Marc, se m'acaba d'acudir la resolució del mistèri de l'home de l'APM. Ho havEU vist? Ho havEU vist això?!!! No n'hi ha per menys.

Boc Amat ha dit...

jaja :DD.... ara ho entenc tot!!...
per cert jo tbe em vaig llegir las uvas finalment ... i he de reconeixer que tenies raó, amb el permis de JRRT clar ;)

Anònim ha dit...

Ei, Fèlix !!!
Avui no hi tenim cap jefe: desgobern en la seva màxima potènica. Total que he decidit obrir el teu blog i compartir-lo amb els companys de feina... Hem riut molt !

La roba va sortir bé?

Ja per acabar: MIL DISCULPES PEL TEMA MÒBIL !!! A veure si per la propera te'n fem arribar algun.

Anònim ha dit...

Amb el permís del JRRT, of course.

Pau Cervera ha dit...

Podria dir-ho d'una altra forma o manera, però llavors no seria jo:

from __future__ import post

mendu ha dit...

uei!

ja vaig arribar ahir de budapest! a veure si fai un post el cap de setmana doncs:)

fins ara!

Pau Cervera ha dit...

Bé, degut al meu post previ, també podria contestar que:

from datetime import datetime as date

ara = post(date.now())

Però això no ho aguantaria ni el Napoleó, que d'aguante ja sabem que en tenia tant com li faltava de lo altre. La Josefina, en canvi, era ràpida, però insaciable. I no diré cap nom de dos lletres per no activar circuits neuronals que intentem mantenir al mínim.

Anònim ha dit...

Flx, o bé tens fotut el loader o el que jo pensava que era codi imperatiu és més aviat funcional. I no funciona!

També podria ser que estiguèssis treballant, però:

p(treballant/divendres)

és algo que s'hauria de tractar amb non-standard analysis.

Va, home, no et facis de pregar, porfaaaaaaaaaaaaaa...

Per cert, algú recorda la promesa aquella del..., com se diu...?, ah sí!, del Guillerm, que deia que faria un post al seu blog?