diumenge, d’octubre 15, 2006

mendu a tel aviv

Hola a tothom!!!!

Bé, primer de tot dir que em sap greu haver trigat tant a dir res, però resulta que a la uni no començo fins diumenge (sí, aquí el cap de setmana és de divendres a dissabte) i a casa encara no tinc internet (si tot va bé, dilluns al vespre ja en tindré:)... així que per connectar-me haig d'anar a un café que hi ha aprop de la uni que té wifi!

Doncs això! que dilluns passat vaig arribar sà i estalvi a tel aviv. M'havien fet agafar por de l'interrogatori a l'aeroport per poder entrar al pais, però despres d'unes poques preguntes i d'ensenyar una carta que m'havia fet el misha (el meu jefe d'aqui) em van deixar passar sense problemes (bé, la gili que m'havia de posar el visat em va dir q no tenia visat d'estudiant, i li vaig dir q no era estudiant, sino researcher... jeje, va colar:p)

El mite que tothom aqui parla angles es bastant cert... ara be, tot esta escrit a tot arreu en hebreu (i com a molt en arab, cosa que tampoc m'es gaire util)... en angles nomes hi ha el nom dels carrers (collons! sino ja estaria ben perdut!)... aixi q anar al super es com una gran aventura... els problemes que vai tenir fins que vai trobar la crema de llet!! pero be, la veritat es que de moment molt be:)

el pis esta força be. Hi vivim la dona que el lloga, un japo que va arribar dimarts i jo. De fet la meva habitacio li dona mil patades a la del japo (jeje, al principi la meva havia de ser la peque, pq el japo es queda tot un any, pero com que el misha va acompanyarme a veure el pis i li va dir a la dona que jo era molt alt i necessitava un llit mes gran, doncs al final em va donar la gran:)). I res, la dona del pis es bastant atenta, m'ha anat explicant coses del pais (de moment no he tocat el tema politica...), fins i tot em va dir q els tius aquells ultraortodoxos (els q vam vestits de negre amb els tirabuixons) eren uns parasits de la societat israeliana (sona be no? llastima q ho deia pq aquests son els unics que no han de fer mili...). Què més? Ah! el japo! es diu shigenori (em sembla:), pero ens deixa dirli shige:p es fisic de particules (ossigui, un friki) i ha vingut a fer el postdoc aqui. Es simpatic, pero no parla molt be l'angles (be, el deu parlar be, pero amb accent japo, cosa que vol dir q no s'enten un borrall!), i va bastant a la seva, pero jal corrompré:p

I res tu, que aquests dies he aprofitat per assentar-me al lloc i fer una mica el guiri. La veritat es que tel aviv es bastant lleig, pero hi ha llocs concrets que son molt xulus! De fet fot tanta calda (com a l'agost a bcn, no exagero!) que pots anar a la platja i tot! i es maco pq es ben be a l'extrem oposat de barcelona al mediterrani! Ah! i menjar molt be! de moment cuino bastant aqui pq tampoc conec gaires llocs, pero l'altre dia em vai fotre un humus que era impressionantment bo! era un lloc arab a l'altra punta de tel aviv (de fet a jaffa, que es l'antiga ciutat de fa 3000 anys), i no eren tot gent d'aqui... aixi q vai anar una mica venut, pero un friki em va ajudar a triar:p (be, nomes hi havia humus amb noseque i humus sense noseque... em va dir q no agafes el noseque, i ja ta:p)... de fet el tiu em va donar el seu numero de mobil per si m'avorria, pero em fa por, jeje:p pude es del mosad i em vol fer un seguiment!! jaja:)

Doncs res, que ja tallo pq m'allargo molt!! pels que volieu que fes el blog: paciencia! la setmana que ve a la uni ja el començare i aixi podre penjarhi alguna foto:)

Molts records a tots!!! i ja sabeu, si us avorriu escribiu-me algun mail!!!

Fins aviat!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Et matarán o algo!