dimecres, de novembre 01, 2006

Taxistes...

Ei!

Doncs sí, per fi, faig un nou post! És que em feia il·lusió veure com a l'anterior hi havia més de 30 comentaris:) jaja:p encara q se n'anessin completament del tema i de l'olla:p

Ahir vaig surtir. Vull dir q vaig nar de farra. Va estar be, vam anar a un baretu de birres (tipus taberna anglesa) i vinga beure:) la cervesa israeliana no mata, però vaja, vindria a ser com una estrella mes o menys, aixi q ta be:) almenys les dues q he tastat (la macabee i la goldstar). I res, anar bebent i despres vam anar a casa d'un dels meus compis de la uni a fer un ultim wiski i unes herbetes:p (diu q aqui a israel cultiven de tot, fins i tot al desert!) Bé, despres va venir la reaccio tipica de gana i apalanque... la primera es va saciar amb una mena de ganxitos a la israelina q no volien una me, i unes patates superpicants q eren, aquestes si, molt bones! l'apalanque es va saciar amb el llit:p Aixi q al cap d'una estona, acabada la festa, vaig nar cap a casa, pero com q visc al bell mig del no res, havia d'agar un taxi... Una experiencia curiosa, si mes no! Pujo al taxi i li dic "Reading street", q es on visc. Es un carrer bastant gran, i q tot taxista hauria de coneixer evidentment! El tiu feia cara de... "mmmm, mande?"... aixi q vaig pensar q pude no parlava angles o no m'entenia... li vaig repetir fins i tot dient-li "rehov reading" que es com es diu en hebreu (es la unica paraula que ser... be, a part de humus i shawarma)... i el tiu ho repetia i no sel veia molt segur... li vaig dir tb "ramat aviv", q es el nom del barri... per sort aixo si que ho coneixia i semblava q llavors sabes on anava... be, va anar tirant i be, em va donar una mica de conversa, preguntantme don era i tot aixo (em va dir q la seva filla havia estat a bcn... molt be doncs, i a mi que? jaja:) i fins i tot em va donar un mentos, un d'aquells xiclets/caramels mentolats... pude em va notar pudor a l'ale? jaja! ( de fet em va dir "do you need a mentos?"... com si jo hagues fet alguna malifeta i ara que m'en anava a casa hagues de dissimular davant la dona:ppp jaja!). Total, que anar fent, anar xerrant i el taximetre pujant... pero be, arribem al barri on visc i llvors em diu "be, ara no se on es el carrer, oi que em pots guiar?" i jo flipant... diu "es per aqui oi?" i jo "no!! es la seguent", pero resulta q a la seguent havies d'anar per lateral per poder girar i no hi erem, aixi q no vam poder girar i estava mig perdut... li vaig dir q nes cap a la universitat i de cami vaig veure un lloc que coneixia i em queia a 5 minuts caminant de casa aixi q el vaig fer parar... tot i q va parar a mig kilometre d'on li vaig dir el molt puta! pero be, vaig baixar (havent pagat uns 8 leurus abans!) i vaig haver de caminar 10 minutets cap a casa, quins collons! Aixi q al proper li ensenyare el mapa!!

Res tu, q una de moltes frikades que van passant per aqui! Pero de moment to molt be:) Aquest cap de setmana (de fet dema!) ve la marta a veure'm!! fins diumenge! Ja us explicare com ha anat, pq anirem a jerusalem i al mar mort, q en tinc moltes ganes! A veure si penjo alguna foto! i tot aixo amb un cotxe llogat, quina por!! be, almenys ens perdrem de la mateixa manera que els taxistes de tel aviv...

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja era hora!, sembla que estiguis enfadat amb tots nosaltres! ;-)

Si les birres no maten, potser és que no anava pels palestins..., bé deixem el tema escabrós aquest. Clar que parlar dels taxistes (hi ha algún vident que tingui un familiar proper taxista?) no relaxa l'estat d'ànim que diguem.

I ara deixem el blog del fèlix i parlem de coses interessants: Cast, no cal fer el pilota d'questa forma, que a part de frikies, en sentim realitzats ajudant. (Si que som frikis sí...) Ara bé, no he entés bé el problema. És en GNU/Linux o en Güindous que no et rutlla el firefox? Sembla que sigui en linux. Quin és l'error? Jo el 2.0 encara no l'he instal·lat, de fet estic amb el de l'ubuntu. Però dispara i a veure què en treiem.

Flx, és molt fort, però volia veure on coi era el Reading Street aquest i he anat al google maps, però sembla que no puc ampliar gairebé res perquè diuen que no disposen de mapes d'aquest lloc! Algo huele a podrido en Dinamarca... que deia aquell.

Ale!, que me'n vaig al cine a veure la de l'Scorsese.

Anònim ha dit...

Molt bo, Fèlix, lo del taxista. Em recorda a quan vivia a Creta i una nit de Setmana Santa em vaig empassar tota la missa degut al meu insaciable interés pel floklore de tot arreu (menys el catañà, és clar). Vaig haver d'agafar un taxi fins la meva ciutat llunyana i desserta on vivia. Com us podeu imaginar, l'anglés no era el fort del taxista, però coneixia el lloc. Vaja si el coneixia!!!! Tant tant bé se sabia el camí i tan poca conversa en grec li donava que el molt fill de la seva mare va encendre la tele!!! I q feia una tele a un taxi? Jo em vaig preguntar el mateix, però el paio és que no mirava la carretera més que per donar un cop de volant cada minut. Recordo que apart de cagar-me en ell el programa era algo així com cine de barrio pero sense pianista. Tots cantaven i recordaven altres temps. De fet els grecs tenien la seva marisol particular. I parlant de Marisol, sabeu la marisol de física qui és? Sí, estic segur que sí. Feli, cada dia està més i més bona. No es pot suportar això.
Cast, quin problema tens amb el firefox? Tot i no considerar-me gaire gaire friki miraré d'ajudar-te. Per dir que no sóc freak em baso en dos fets empírics d'evidència evident. Primer, no vaig arribar ni al 17% al famós test en el qual la feli va arribar, crec, al 65%. Pau, m'interessa saber la teva puntuació. I segon, no oblideu que visc a prop de la farga de l'hospitalet. Sí, allà on es celebra el festival de cine por...eròtic. L'any que vé ja els foten fora, crec, quina llàstima. Bé, doncs aquest finde passat es va celebrar el saló del còmic i si això és la energia de fermi jo sóc un estat ben desocupat. Penya vestida de darth vader o de treki o de jo q sé q. Bé, espero que ara estiguis ben convençuda. :P
Felix, vull més posts!! I fotos!!

Anònim ha dit...

PRIMER LU PRIMER: Fèlix, ja tens la Marta aquí? Quan dies sereu fora? QUINA ENVEJA !!!!!!

Ei, us agraeixo molt que em volgueu ajudar !!!!! (em pesnava que m'apretarieu una mica més, la veritat).

A veure: el firefox corre sobre linux; concretament ubuntu. La cosa és que no tinc NPI de com funciona aquest animaló i clar, quan tinc un error no sé ni per on mirar-me'l.
La manera més fàcil que se m'acudeix per fer-vos arribar l'error és amb una imatge. La manera més senzilla és amb un e-mail, no? F, ens envies un e-mail i així jo us envio la cosa?

(fèlix em sap greu fer servir el teu blog de "consultori" ...)

Anònim ha dit...

No et sàpiga greu dona, que com bé diu l'Aleix, com que el Fèlix no hi posa fotos, hi posarem uns screenshots de l'ubuntu i segur que el seu PageRank augmenta un fotimer.

Marta del Fèlix, obliga al Flx a fer fotos i a omplir el blog amb aquestes, que una imatge val més que mil paraules (i sinó pregunteu-li a l'Aleix per la Marisol).

Ara vull fer una crida a tots els altres amics del Flx perquè demostrin amb les seves entrades que l'Aleix, la Cast i un servidor (de tpc/ip), no sóm els més freaks. Sé que existiu. Només fa falta baixar a qualsevol hora ;-) al bar de la facultat amb el Flx, com perquè un cor de veus (normalment femenines) cridin (o cantin) el nom del Massagran des de lluny. Bé, de fet això no és motiu per ser friki, però em venia de gust dir-ho. Ale!, animeu vos, que ens hem de recuperar de lo d'ahir.

Anònim ha dit...

Veig que tinc un gran poder de convocatòria... :C

Anònim ha dit...

Osti tu, avui el Ferreres de El Periòdico [1] em sembla bastant bo.

[1] http://www.elperiodico.com/edicion/ed061103/cas/fotos/epp_nd/carp01/ferrerescas.gif

Anònim ha dit...

hola, Marc dona-li la pastilla al Pau que ahir te´n deus haver oblidat... es que no se´t pot deixar sol.

Benu, flx. Ara que estaras "ocupat" durant uns dies no ens faras ni cas oi? Per cert ja estic a -2 C. Vosaltres per aqui baix enacara debeu anar amb samarretes i escots ajustats.&!§6311&!§$ ui! que em cau la baba al teclat.
Per cert, he penjat una butifarra a l´imperdible. L´accio no es tant rica com aqui a tel-aviv, pero els adoquins tenen aquell tacte humit de les pelis d´espies del m.kaine.

Ja Xplicareu.

exit
logout
bye
\
\

^C ^C

cullons de shell

Anònim ha dit...

Hola, Guillem doncs ahir tot semblava ben normal: quiquxan, pans (o o), fnac,... però ara que ho dius, potser encara no s'ha recuperat de les pràctiques de quàntica...

Bé no cal que diguis, perquè aquí també ha arribat el fred, encara que no tant es clar, i amb ell moltes coses han canviat :( .... doncs res, serà qüestió de veure el blog del guillem.
Au! doncs

Anònim ha dit...

Marc, tu no pots dir Au! :S El cel s'ha obert i els mesons vectorials han escapat com han pogut! Ui, ja arriba la pizza...

Anònim ha dit...

Fèlix, ja som dilluns... que ens hi poses el post nou amb fotos de les visites i tot plegat?

mendu ha dit...

paciència cast, paciència... amb com diria un que jo sé: pauciència (i l'au riuria bojament tot seguit)

x cert, són folls aquests jueus... ja us explicaré pq ho dic!

x cert, com ha nat el consultori firefoxeru?

Anònim ha dit...

El consultori ha anat molt bé. Se'm confirma que:
- no entenc els ordinadors
- no entendré mai els ordinadors.
- és molt difícil...

M'han fet escriure paraules estranyes a una pantalla com la del MSDOS; llavors el PC anava fent coses, a vegades em feia preguntes i jo sempre deia [Y] i així vam arribar al final de les instruccions.

mendu ha dit...

molt be! veig que ets molt sumisa:p

sapa que hi ha una comanda de shell (aixo q dius que sembla msdos) que es diu yes i lapots concatenar amb d'altres? es divertit a vegades:p

si tens la shell en angles es divertit tb provar de posar

> man women

:p

Anònim ha dit...

Quan he llegit que una shell de bash sembla una d'M$-DOS, se m'ha descompilat el kernel i he començat a llençar excepcions i a instanciar cobriments de cor(t) --la te és opcional.

Fèlix, la Cast té raó: has d'omplir el blog de posts, sinó sembla un forum! Un forum d'ubuntu per no iniciats ;-) Per Stallman!, fes un post amb fotos i anècdotes.

Espero amb desig, com el que tenia el Mas fins ahir al vespre, de llegir perquè els folls dels jueus són folls. Que t'han contractat per posar maons [1] a la part de dalt del mur?

[1]maons: són les partícules fonamentals de la construcció i divideixen l'espai en dues parts: una de les quals no serà acessible mai als palestins perquè no tenen la relació de dispersió imaginaria. Si ja sabia jo que amb el Fèlix in situ, arribariem al fons de la qüestió..., com li va dir el guarda reial a la Josefina un dissabte a la nit que hi havia Champions i Napoleó se n'havia anat al Saint-Germain.

Anònim ha dit...

Encara estem amb els taxistes???

Anònim ha dit...

Que diu la Cast que si encara estem amb els taxistes?